Terma Dan Syarat

Penggunaan Laman Web – Dengan mengakses laman web, anda menjamin dan menyatakan kepada pemilik laman web bahawa anda berhak untuk melakukannya dan menggunakan maklumat yang disediakan melalui laman web.

Tanda Dagangan — Tanda dagang, nama, logo dan tanda perkhidmatan (secara kolektif “tanda dagang”) yang dipaparkan di laman web ini adalah tanda dagang berdaftar dan tidak berdaftar pemilik laman web. Tidak ada yang terkandung di laman web ini yang boleh ditafsirkan sebagai pemberian lesen atau hak untuk menggunakan tanda dagangan apa pun tanpa kebenaran bertulis dari pemilik laman web terlebih dahulu.

Pautan luaran – Pautan luaran mungkin disediakan untuk kemudahan anda, tetapi ia berada di luar kawalan pemilik laman web dan tidak ada perwakilan mengenai kandungannya. Gunakan atau bergantung pada pautan luaran dan kandungan yang disediakan adalah atas risiko anda sendiri.

Jaminan – Pemilik laman web tidak memberikan jaminan, pernyataan, pernyataan atau jaminan (sama ada tersurat, tersirat dalam undang-undang atau baki) mengenai laman web.

Penafian liabiliti – Pemilik laman web tidak akan bertanggungjawab dan menafikan semua tanggungjawab atas sebarang kehilangan, liabiliti, kerosakan (sama ada langsung, tidak langsung atau akibat), kecederaan peribadi atau perbelanjaan apa jua bentuk yang mungkin dialami oleh anda atau pihak ketiga (termasuk syarikat anda), sebagai akibat atau yang mungkin disebabkan, secara langsung atau tidak langsung, kepada akses dan penggunaan laman web anda, setiap maklumat yang terdapat di laman web, maklumat peribadi atau syarikat anda atau bahan dan maklumat yang dihantar melalui sistem kami . Khususnya, tidak ada pemilik laman web atau pihak ketiga atau penyedia data atau kandungan dengan cara apa pun kepada anda atau kepada orang lain, firma atau syarikat apa pun atas kerugian, tanggungjawab, kerosakan (sama ada langsung atau akibat), kecederaan diri atau perbelanjaan apa-apa sifat yang timbul daripada kelewatan, ketidaktepatan, kesilapan, atau peninggalan maklumat harga saham atau penyebarannya, atau untuk apa-apa tindakan yang diambil berdasarkannya atau disebabkan olehnya atau oleh sebab tidak melaksanakan atau gangguan, atau penamatannya.

Percanggahan terma – Sekiranya terdapat percanggahan atau percanggahan antara ketentuan terma dan syarat laman web ini dan apa-apa terma dan syarat, polisi atau notis lain yang berkaitan, terma dan syarat, polisi atau notis lain yang berkaitan yang berkaitan secara khusus dengan bahagian tertentu atau modul laman web akan digunakan berkenaan dengan penggunaan bahagian atau modul laman web yang berkaitan oleh anda.

Keterpisahan – Sebarang peruntukan apa-apa terma dan syarat, polisi dan notis yang relevan, yang atau tidak dapat dilaksanakan dalam bidang kuasa mana pun, sama ada kerana tidak sah, tidak sah, tidak sah, menyalahi undang-undang atau atas sebab apa pun, akan, dalam bidang kuasa tersebut hanya dan hanya untuk sejauh mana ia tidak dapat dilaksanakan, dianggap tidak sah dan baki peruntukan terma dan syarat, polisi dan notis yang relevan akan tetap berkuatkuasa dan berkuat kuasa sepenuhnya.

Terma dan syarat ini diatur oleh dan harus ditafsirkan sesuai dengan undang-undang Malaysia. Dengan mengakses laman web ini dan / atau menggunakan perkhidmatan yang disediakan di sini oleh Credit Bureau Malaysia, anda dengan ini bersetuju dengan bidang kuasa eksklusif Pengadilan di Malaysia dalam semua pertikaian yang timbul atau berkaitan dengan penggunaan laman web ini.

Terms & Conditions

Use of the Website—By accessing the website, you warrant and represent to the website owner that you are legally entitled to do so and to make use of information made available via the website.

Trademarks—The trademarks, names, logos and service marks (collectively “trademarks”) displayed on this website are registered and unregistered trademarks of the website owner. Nothing contained on this website should be construed as granting any license or right to use any trademark without the prior written permission of the website owner.

External links—External links may be provided for your convenience, but they are beyond the control of the website owner and no representation is made as to their content. Use or reliance on any external links and the content thereon provided is at your own risk.

Warranties—The website owner makes no warranties, representations, statements or guarantees (whether express, implied in law or residual) regarding the website.

Disclaimer of liability—The website owner shall not be responsible for and disclaims all liability for any loss, liability, damage (whether direct, indirect or consequential), personal injury or expense of any nature whatsoever which may be suffered by you or any third party (including your company), as a result of or which may be attributable, directly or indirectly, to your access and use of the website, any information contained on the website, your or your company’s personal information or material and information transmitted over our system. In particular, neither the website owner nor any third party or data or content provider shall be liable in any way to you or to any other person, firm or corporation whatsoever for any loss, liability, damage (whether direct or consequential), personal injury or expense of any nature whatsoever arising from any delays, inaccuracies, errors in, or omission of any share price information or the transmission thereof, or for any actions taken in reliance thereon or occasioned thereby or by reason of non-performance or interruption, or termination thereof.

Conflict of terms—If there is a conflict or contradiction between the provisions of these website terms and conditions and any other relevant terms and conditions, policies or notices, the other relevant terms and conditions, policies or notices which relate specifically to a particular section or module of the website shall prevail in respect of your use of the relevant section or module of the website.

Severability—Any provision of any relevant terms and conditions, policies and notices, which is or becomes unenforceable in any jurisdiction, whether due to being void, invalidity, illegality, unlawfulness or for any reason whatever, shall, in such jurisdiction only and only to the extent that it is so unenforceable, be treated as void and the remaining provisions of any relevant terms and conditions, policies and notices shall remain in full force and effect.

These terms and conditions are governed by and are to be construed in accordance with the laws of Malaysia. By accessing this website and/or using the services provided herein by the Credit Bureau Malaysia, you hereby consent to the exclusive jurisdiction of the Courts in Malaysia in all disputes arising out of or relating to the use of this website.

Madupot Trading (002786025-H)

Unit 6, Tingkat 1, Blok 2, City Garden Commercial Centre, Jalan Nirwana, Taman Nirwana, 68000 Ampang Jaya, Selangor

Hotline: 1700-82-5238

customerservice@madupot.com

Copyright © 2022 Madupot Malaysia. All Right Reserved

Scroll to Top